18 juni 2012

Måndag och sådär

Jaha, då har man varit vaken i närmare en timme... inte helt ok. Har sovit som en kratta i natt :( Kunde första inte somna (tog tre timmar ungefär) och har sedan vaknat då och då fram tills Nicklas gick hemifrån. Någon som sa måndag? :P


Igår kom mamma förbi och vi gick en sväng till Kista och köpte ny telefon till henne som jag sen hjälpte henne att fixa det viktigaste till. Hon är numera supermodern (←hihihi) och har en Samsung Galaxy S3!
Sjukt fin mamma med sjukt fin telefon :)



Precis innan mamma dök upp svängde jag ihop en knäckig rabarberpaj och då kändes det nästan som att Rebecka var i köket med mig. En annan sak som gjorde att världen krympte var brevet jag fick av henne förra veckan! Jag älskar att få brev, det är så himla lyxigt att någon har tagit sig tid att skriva två hela sidor bara till mig (till skillnad från en blogg eller tre rader på FB) :D Jag skrev förstås ett brev tillbaka (något som jag också tycker mycket om) och det borde vara framme vilken dag som helst om man får tro tjejen på Ica.
Bara till mig!


En annan grymt bra grej förra veckan var att MUSE gick ut med att det nya albumet släpps i september (om 91 dagar) och att de drar på turné i anslutning till det. Jag köpte biljetter till oss för ett par år sen, men då ställde de in, så det är väldans härligt att få en chans till. Nu är det bara 171 dagar kvar innan vi får se dem på Globen!
Lycka i pappersform :D
Annars då? Ja, jo... inte så värst mycket... Löser korsord, läser böcker, klappar katter, lagar mat, går promenader och degar framför TV:n... Imorgon ska jag träffa Fia, det var ett par veckor sen så det är mer än dags!


På återskrivande/-läsande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar