29 april 2011

Tiden går fort...

... oavsett om man har roligt eller inte!

På lördag ska hemtentan i delkurs 4 skickas in och efter att ha suttit halva dan idag är den första av fyra uppgifter klar. Den sista delen blev nog lite slapp så den kanske jag försöker fixa till imorrn när jag sovit lite. Det blir spännande att se om jag hinner allt, men det måste jag så det får gå på nåt vis.

Fick förövrigt betyget från grammatikkursen idag och jag blev glatt överraskad av ett B =) Själva kursen gick ju bra men tentan var verkligen inte byggd för mig, alldeles för mycket fokus på andraspråksperspektiv och för lite på fullständig satslösning. Men jag ska inte klaga!

Första recensionen av Galaxy S II kom idag och nu är det bekräftat att jag valt rätt! Om lite drygt två veckor har jag en i handen som är min, min och bara min (och kanske lite Nicklas när han vill låna ;P)!

Nu är det sovdags! Måste ju orka skriva resten av hemtentan också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar