01 april 2011

Gråmulen fredag...

Idag blev det inget seminarium för min del. Halsen vill inte ge med sig och har fått sällskap av slemhosta =( Istället för att plugga har jag suttit i telefonköer och letat efter gamla papper i lådor. Det gäller att ha koll på allt så att deklarationen blir rätt och riktig.

Jag såg senaste Grey's också... musikalavsnitt blev lite för mycket i den serien tycker jag, men det finns säkert de som inte håller med. Hur som helst är det toktrist att serierna gör säsongsuppehåll en efter en, speciellt när det inte är klart när serien börjar igen. Skönt att det iaf kommer nya säsonger över huvud taget!

Pluggandet går segt just nu vilket inte är så bra. Tentan är på fredag och det verkar dumt att hamna efter precis innan den. Som tur är har jag ganska bra kläm på de viktigaste bitarna, så det känns trots allt helt ok. Lite sorgligt att kursen ska ta slut, läraren är grym och ämnet är intressant. Nästa kurs kan bli precis hur som helst (utom möjligtvis bra ;P)...

Spelade badminton med Nicklas i onsdags btw, det var faktsikt tokskoj! Har träningsverk i armen och axeln så jag funderar på att bli vänsterhänt på deltid. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar