14 december 2010

Redan december

Nu gick det lite väl lång tid mellan inläggen igen. Jag gör ett försök till att komma igång =)

Den nya kursen är numera också gammal. Ska bara hålla en redovisning som jag missade och sen är den klar. Kursen jag läser nu är inte slut förrns i januari, men som tur är blir det ändå ett ganska långt jullov. Längtar massor till lata dagar!

Julen har varit framplockad här hemma sen första advent; gran, ljus, glitter, stjärnor, kulor och massa mys! Har hittills bakat lussebullar, pepparkakor, knäck och saffranslängder med mandelmassa. Har ännu mer pepparkaksdeg i kylen som ska bakas ut imorgon tänkte jag. Pepparkakshus får det bli först nästa vecka när jag och Nicklas fått jullov. I år var första året jag gjorde egna julkort - tjugo stycken!! De är nu i postens händer och jag hoppas att de kommer fram som de ska och att de håller hela vägen =)

Nu ska jag titta på den nya miniserien på TV3, hallåan sa att det var spännande och läskigt så det är klart man ska titta ;P

Återkommer förhoppningsvis ett par gånger till innan året är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar