19 oktober 2010

En såndär rubrik dårå...

Halloj! Kunde inte hitta på en bra rubrik så det fick bli en dålig ;P
Idag höll jag min första lektion med niorna och det gick tillochmed bra - alla barnen överlevde och de presterade massa text också! Ska bli kul att hålla en likadan lektion på torsdag så att jag har en chans att fixa till det jag känner kunde gått bättre. Imorrn har jag min första lektion med åttorna och det känns bra, har ju träffat klassen massa gånger innan (inte som niorna som var borta på prao hela förra veckan) och kan de flestas namn. Sist imorrn är det möte om Skolverkets regler kring omdömen och betyg och även lite om skolans egna regler kring beteende och ordning osv. Låter väldigt intressant tycker jag så det ska bli kul. Att det blir lite ost och vin efteråt skadar ju inte heller ;)

Nu ska jag göra klart ett dokument till imorrn och sen ska jag krypa ner i sängen. Troligen drömma om pyssel. Jag vill ha en såndär liten limpistol som man kan använda när man ska göra typ vad som helst. Inte för att jag gör det, men jag skulle vilja =) Har ni tips på shyssta pyssel så blir jag glad! Natti natti

1 kommentar:

  1. Limpistol is the shit! Man kan använda den till allt, eller nästan iaf! Vill du ha pysselinspiration kan du kolla in Panduros hemsida =)
    Puss å kram!

    SvaraRadera